Styret møtes igjen over helgen
Styret i Helse Stavanger gjennomførte torsdag 26. juni et ekstraordinært møte for å diskutere tingrettsdommen etter rettsaken med Bravida Norge AS.
Publisert 25.06.2026

– Styret har hatt grundige og gode diskusjoner som handler om hvordan vi skal følge opp dommen. Dette er en stor og omfattende sak, og styret ønsker derfor å fortsette gjennomgangen på tirsdag, sier styreleder Morten Reymert.
Han understeker at styret ikke har tatt noen beslutninger om videre oppfølging av dommen i dagens møte.
Styret skal ha et ekstra møte tirsdag 30. juni kl. 08.00. Ny oppdatering kommer i etterkant av dette.