Vitenskapelige publikasjoner

​Dersom du har publisert vitenskapelige studier om simuleringsbaserte læringsaktiviteter, eller kjenner til relevante publikasjoner du mener bør deles så kontakt oss gjern​​​e på interregsim@ihelse.net​ 

Vikne, V., Hegland, P. A., Hovland, G., & Blytt, K. M. (2024). Strategier for implementering av simuleringsbasert trening innen anestesi: En kvalitativ og eksplorerende studie. Inspira19(2), 1–18.

https://doi.org/10.23865/inspira.v19.6264

Katrine Prydz, Peter Dieckmann, David Musson & Torben Wisborg (2022) The development of a tool to assess medical students’ non-technical skills – The Norwegian medical students’ non-technical skills (NorMS-NTS), Medical Teacher, DOI: 10.1080/0142159X.2022.2140034​

Camilla Hardeland, Edel J. Svendsen, Grethe B. Heitmann, Ann-Chatrin L. Leonardsen

http://dx.doi.org/10.1002/hsr2.1035​

May Sissel Vadla, corresponding author Robert Moshiro, Paschal Mdoe, Joar Eilevstjønn, Jan Terje Kvaløy, Barikiel Hhando Hhoki, and Hege Ersdal

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC9636744/

​​

May Sissel Vadla, Estomih Raphael Mduma, Jan Terje Kvaløy, Paschal Mdoe, MD, Barikiel Hhando Hhoki, Sabrina Sarangu, Paskalina Michael, Bjørg Oftedal, Hege Ersdal

Last ned publikasjonen her

 

g_8c7355e6_a05c_4dd2_a80a_0752f2bb988b

​​​​

 

​​

Sist oppdatert 21.08.2024